7 ביולי 2011

קצת תוצרים צריך שיהיה פה!

מהדורת פיצ'ולייק יצאה לחופשת קיץ קצרה ותשוב בחודש הבא בשיאה.

הצטברו אצלי בראש כל כך הרבה פוסטים בפוטנציה ומרוב רעיונות אני פשוט נשארת מאובנת במקום ולא כותבת כלום. יש איזשהו עיקרון כזה בפיזיקה... משהו על ווקטורים מנוגדים...

בכולאופן (כן, זה בכוונה במילה אחת מחוברת...), הנה הצצה לכמה תוצרים, בינתיים, עד שאתניע שוב את מנוע הכתיבה שלי.

מתנות לגננות והצוות בגן של הג'וניור:
עטיפות בד למחברות עפ"י ההדרכה הזאת מהבלוג המצויין Bloom
*תודה לך דנא על העידוד (פסטטט... שלך יצא הרבה יותר יפה...)





ולוחות מחיקים מעוצבים

עוד תוצר שאני אישית מאוד אוהבת היא הכריתדובי שתפרתי בסדנת קומונה (צומת צבעים) אצל הקיפודה הכי קיפודית בעיר

למדתי סופסוף לתפור לולאה לכפתור במכונה בעזרתה האדיבה של הקיפודה. אגב, הוראות לכרית תמצאו כאן ואם תרצו יחס אישי וחם וחברה נעימה תוכלו גם להירשם לסדנא.
הנה תמונה קבוצתית מהסדנא שלנו, שצילמה יעל
IMG_3975_1

לסיום, מארז ליולדת שנהניתי במיוחד מהכנתו


יש עוד הרבה בקנה: פוסטים של ימי הולדת, טיולים ועוד יצירות...
המשך קיץ קר ומהנה!
רוב טוב!

21 תגובות:

  1. וואו איזה שפע!! הכרית מהמממממממת!! הלוחות המחיקים מקסימים מאוד מאוד מאוד!!! המחברות יפהפיות!!! והמארז ליולדת... משגע!!!

    השבמחק
  2. ואת כל זה את שומרת לעצמך.לא יפה!
    הכל כל כך יפה.מתנות מושקעות ומקסימות.
    הכריות מתוקות מאוד.
    ועל המארז אין בכלל מה לדבר- מטריף!

    וקדימה לשחרר לנו פוסטים:)

    השבמחק
  3. איזה יופי!! טוב שהוצאת לאור את התוצרים..
    ליאת266

    השבמחק
  4. אוי, לגמרי לגמרי יש חוק כזה!! ככל שיש לך יותר רעיונות ודברים בקנה, כן תשבי זמן רב יותר ותבהי במחשב. ואיזה כיף לראות תוצרים שלך! הכל מקסים ונקי, המחברות יפהפיות, והדובי הזה מקסים!

    השבמחק
  5. מקסים!! הכל! איזה יופי של עבודות...!

    יעל.

    השבמחק
  6. תשובי במהרה!!כמה כישרון טמון בך..וואווו יונית מקסים מקסים מקסיםםם
    לימור

    השבמחק
  7. אחחחחחחחחח אין על המארזים שלך בעולם!

    השבמחק
  8. איזה כייף לחזור ולראות את הדברים שלך. המחברות יפהפיות. הלוחות המחיקים - הורסים!

    השבמחק
  9. סוף סוף חזרת. כבר התגעגעתי. פוסט מדהים! מותר לגנוב לך קצת רעיונות? הלוח המחיק מתיישב בול עם מתנה שהבטחתי לפני...אה...אה...שנה...לחברה... היא התיאשה מלקבל אבל אני לא.
    המחברות משגעות!, הלוחות מדהימים ביופיים והדובים...אח איזה מותק!
    נשיקות אהובה♥

    השבמחק
  10. הכל כ"כ יפה ובצבעים כ"כ רומנטיים!

    השבמחק
  11. יה... ריגשתותי! (וגם זה היה במילה אחת בכוונה :-P)
    איזה פרגון מקסים מצדך!
    קודם כל, בפססססט (אבל כבר אמרתי לך) שאני מתתי על בחירת הבדים והתוצאה של הדוביכרית שלך. יצא באמת יפהפה ומלא רוך ועדינות (מי יזכה/תזכה בו??)
    המחברות מקסימות, אוהבת מאוד את התוויות עם השם.
    הלוחות יפהפיים, הראשון עם הדגלונים בפרט.
    ושוב תודה!

    השבמחק
  12. מאוהבת בכל הדברים שאת עושה :)

    השבמחק
  13. פיצ'ולינה!! המתנות מקסימות :) והמחברות יצאו מאוד יפות! למה סתם לזלזל?!?! (אייקון של פרצוף עם לשון בחוץ P-:)
    הכרית שלך ממש ורדרדה עדינה ומקסימה! והמארז הזה באמת מאוד מאוד מיוחד! איזה כיף לעשות דברים שאת כל כך נהנית מהם :):)
    חופשה נעימה (וקרירה כמובן) :):)

    השבמחק
  14. יונית הכל פשוט מקסים, זהר

    השבמחק
  15. מקסים... יש הדרכה ללוחות מחיקים? עשית לי חשק....

    השבמחק
  16. איזה יופי של תוצרים! נמתין בסבלנות לפיצ'ולייק הבא, ועד אז... את כל כך מוכשרת! אהבתי את הלוחות!

    השבמחק
  17. תוצרים מקסימים, אני אכולת קנאה מהמחברות הנהדרות, כמה תכננתי להכין משהו ובסוף לא הספקתי כלום. מהמם.
    נשיקות, מקופלת

    השבמחק
  18. כמה יפה! הלוחות משגעים והכרית דורשת להתכרבל איתה במיטה :-)

    השבמחק
  19. פיצ'ולה,
    גיליתי את הבלוג שלך אתמול, ועדיין לא סיימתי לעבור על כל הרשומות שלך (אני כבר מכורה - את מוכשרת ברמות).
    מה שכן הספקתי לגלות - זה שאנחנו שכנות!!! (הוריי גרים בפינשטיין - אני עדיין מרגישה חלק משכונת משור הנוף)
    אני מקווה שתארגני סדנא בקרוב - אני אשמח להיות שם!
    לירון

    השבמחק
  20. הכל יפה ועדין, במיוחד כריתדובי ועוד יותר המחברות *פרצוף עם לבבות במקום עיניים*
    אבל מה זה, גיברת, איפה הדף המעוצב שלי? כל האומה צריכה להתלהב, לא רק אני!
    מיכלי
    (נותן להשאיר תגובה רק כאנונימי)

    השבמחק