23 בדצמבר 2010

כי גדלתי בשנה - חלק 3 > חוזרים לעניינים עם הצצה לחו"ל

בשיר המפורסם שרים מקס ומוריס (גוב את צינוביץ' הנהדרים) "חוווווווווווווו"ל זה פה ממש מי-מול".
טוב, אז אולי באמת נהיה הרבה יותר קל להגיע לחו"ל (בימים שבהם לא משתוללות ספות שלגים אימתניות) אבל בכל מה שנוגע להשקעות במסיבות ימי הולדת לקטנטנים, חו"ל ממש לא פה ממול, יותר מדויק לומר שחו"ל במרחק שנות אור מאיתנו.
מה שמביא אותנו באלגנטיות לסקירה פיצ'ולהלוגית של מה שהולך שם בתחום עיצוב ימי ההולדת.

1. נתחיל עם ה-מלכה הבלתי מעורערת בתחום שולחנות הקינוחים איימי אטלס.


איימי היא יהודיה ניו יורקית שהמציאה את הטרנד הסוחף של עיצוב בר מתוקים. למרות שהיא כבר מזמן הפכה למאוווד ממוסחרת, יש משהו מאוד רבגוני, סטייליסטי, חדשני ושמח בעיניי בשולחנות המעוצבים שלה.



את איימי אטלס כבר הזכרתי כאן בעבר. יש לה גם בלוג ובו רעיונות נחמדים ותגית DIY שימושית.
 

התמונה הראשונה נתנה השראה למריאן מ Sweetopia והיא יצרה מראה נהדר שגם כל אמא ישראלית יכולה ליצור בקלות.
gumballs and swirl lollipops

2. השראה נוספת לארגון יום הולדת מלא סטייל הוא האתר הספרדי Fiestas y Cumples
 Fiesta Infantil Hadas. Fiestas y cumples.

אוצר של רעיונות נהדרים לימי הולדת אלגנטיים אבל בלי וויתור על הכיף של הקטנטנים.
FIESTA BOSQUE Fiesta mágica para hadas y gnomos

3. אי אפשר להעביר פוסט שכזה מבלי להזכיר גם את הקלאסיקה מרתה סטיוארט. גם לצוות שלה יש מה להציע בתחום כמובן.
Silly Themes for Birthday Parties

אני אהבתי במיוחד את הרעיונות לימי הולדת בנושאים משעשעים/מטופשים.

4. דרך הבלוג הממולץ של מיה מנור הגעתי לקארה, עוד "מארגנת בר מתוקים" מוכשרת שהולכת בדרכה של איימי אטלס.
Photobucket
Photobucket

הבלוג של קארה, כשמו כן הוא: Kara's Party Ideas. ומספק רעיונות שגם הורים מהיישוב עם ראש יצירתי יוכלו לאמץ.

5. Ahh the things we mothers will do to get the look we are after. המשפט הזה, שאני כל כך מזדהה איתו בשלב זה, הגיע ממקלדתה של Mrs.A
הגברת A אירגנה מסיבת יום הולדת לבתה ותרה אחר ממתקים וורודים. ומה היא עשתה כדי להשיג אותם?





והיא מספרת על הכל כאן. בהתחלה חשבתי לעצמי "האישה הנחמדה החליקה על השכל" אבל אז, ברגע נדיר של כנות עצמית, הגעתי למסקנה שאולי, בנסיבות מאוד מסויימות, באמת באמת מסויימות, הייתי, אולי, פועלת כמוה.
כשהיא לא ממיינת סוכריות להנאתה הגברת A יודעת גם לארגן ימי הולדת נחמדים ביותר.




6. Birthday Girl הוא בלוג שמרכז ומציג ימי הולדת ומה שסביבם שאורגנו ע"י "אנשים אמיתיים" ( = לא איימי אטלס) וגם כאלו עם המווון כשרון. רק תראו את העוגה הנהדרת הזאת - שוקולד עם שוקולד וקצת מרשמלו שיהיה נחמד.



7. הרעיון הבא מדליק בעיניי:
לוח בינגו של התרחשויות שסביר שנהיה עדים להן במסיבת יום ההולדת. את הלוח מחלקים להורים המלווים של הילדים וכמובן שיש פרסים למנצחים. בפוסט יש גם גרסה להדפסה.




אני תוהה איך תיראה גירסא ישראלית של הלוח הזה. משפטים כמו -
"יותר משני ילדים מכסים את האזניים מאימת מערכת ההגברה הקיקיונית",
"הורה משתמש בכוס חד פעמית בתור כלי קיבול ל'קוקטייל ביסלי/במבה'",
"הבנים מתופפים על דרבוקות בעוד הבנות מענטזות בריקודי בטן",
"כולם מוחאים כפיים לצלילי 'איפה איפה איפה איפה איפה איפה העוגה?'"
"הורה מתייאש ויוצא החוצה לעשן",
"שיר של דודו אהרון מתנגן ברקע",
"במבה דבוקה לנעל שלך",
"ילד דבוק לנעל שלך",
"ילד בוכה כי ההפתעה בשני שקל, Made in Gaza, נשברה לו".
באותו הבלוג אפשר למצוא עוד מבחר הדרכות ורעיונות מעניינים ואלגנטיים.






8. איך מגנדרים מרשמלו לכבוד המסיבה? איימי לוקורטו תשמח ללמד אתכם.



היא גם שמחה לתת רעיונות להגשה מעניינת, על מקל, של החטיפים המתוקים.



ולתת השראה לימי הולדת בנושאים שונים.




9. איך יכולתי לשכוח את אהובי סוייט פול SWEET PAUL? מתוך המגזין האינטרנטי שלו. מומלץ בחום!!!
















10. אתר שהמלצתי עליו בעבר הוא The Party Dress. אוצר נהדר של רעיונות להשראה של עיצוב מסיבות. קטגוריית הילדים של האתר מספקת ערימות של רעיונות שיספיקו לשנים רבות.
תראו את ה"סושי" הזה למשל.
kai lan Chinese paper lantern birthday party dessert table

האתרים שמהם תוכלו לשאוב השראה לא נגמרים. שורת חיפוש פשוטה בגוגל תכניס אתכם לעולמות מתוקים וצבעוניים שלא תרצו לצאת מהם.
ממליצה להציץ גם ב The Creative Party Place. ואם נשאר לכם כוח גם ב Party Perfect. ובאתר החמדמד ביותר Hip Hip Hooray (למרות שהכל מלא בספיישלים לכריסמס כרגע).

בינתיים יום ההולדת של הג'וניור הולך ומתקרב בצעדי ענק והשנה הוחלט בישיבת צוות (אני והג'וניור) על פעילות בנושא "שפים צעירים" - תאחלו לי בהצלחה... פשיו...

המשך בוא יבוא...
                      

23 תגובות:

  1. איזה פוסט כיפי..
    שיהיה בהצלחה בהתארגנויות (-:

    השבמחק
  2. איזה פוסט מגרה..התמונות מהממות! תודה!

    השבמחק
  3. פוסט משובח!

    השבמחק
  4. זה פשוט מטורף, ואני נשבעת לך שאני מרגישה לחץ אמיתי, כבר מעכשיו :-)

    השבמחק
  5. טוב, יצאתי לגיחה קצרה בבלוג שהמלצת עליו, וחזרתי להעיר שאת לא יכולה להגיד ש"אנשים רגילים" מארגנים את המסיבות האלה. אלה נשים אמריקאיות "רגילות". זה מאוד מאוד שונה מ"אנשים רגילים". זה מטורף! ואני תוהה אם יש איזו מקבילה איימי אטלסית ישראלית, או שישראלים פשוט לא ישלמו על שירות כזה.

    השבמחק
  6. וואי וואי
    מי אלו הנשים האלו?!? טירוף.
    אבל מהמם לחלוטין

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. צבעוני, שמח ומושקע בטירוף!
    יחד עם זאת, אם יש רגעים בהם אני מברכת על כך שהילדים שלי גדלו מהר... אלו בדיוק הרגעים. כי למרות שכיף לראות את הפוסט ואת כל הצילומים האלה, הזכרון האישי שלי מלא בארועים סטייל משפטי הבינגו שלך, הווה אומר לילות שהסתיימו בגירוד שאריות אוכל עם שפכטל מהרצפה...
    אני מעריצה את כל מי שמשקיע, ונהנית מאוד לראות :-)

    השבמחק
  9. איזה פוסט משגע - כלבבי!!! חסכת לי המוןןן עבודה בלאסוף רעיונות (או לפחות בלוגים שנותנים רעיונות והשראה מוצלחים) כי יש לי ממש בקרוב לתכנן גם מסיבת הפתעה לבעלי ליומולדת מעין עגול וגם חנוכת בית! אז תודה על פוסט צבעוני ושמח!

    השבמחק
  10. תודה פיצ'ולית על פוסט מהנה שעוד יספק לי שעות גלישה רבות. הצצתי קצת בכל אחת מההמלצות שלך וכרגיל, מתה על הטעם שלך.
    מזל טוב לפיצ'ולון הקטון ואני מחכה לדיווחי מסיבה כולל תמונות!
    נשיקות וחיבוק חם
    ליאור

    השבמחק
  11. גם אני פעם עשיתי בינגו כזה , בעצם בשנה שעברה
    זה מ-ג-נ-י-ב!!!
    וזו אחלה דרך "לספר" לאורחים מה הולך להיות

    השבמחק
  12. ואווווווווו מדהים מדהים מדהים!!!
    הזלתי ריר כאן, כמה השראה וכמה יופי וכמה השקעה!
    אני מתה על הדברים האלה, פרוייקט יומולדת זה אחד הדברים הכיפים, וכשהכל כ"כ אסתטי ומושקע זה פשוט חוויה! תודה על הקישורים וההכרות עם הרבה מוכשרות ותמונות נהדרות!

    השבמחק
  13. וואו, איזו השקעה!
    כל הכבוד על האיסוף המוקפד והמושקע.
    מתי את עורכת מסיבה?

    השבמחק
  14. אהבתי את הרשומה
    השקעת המון
    לקחתי מפה הרבה רעיונות
    ותודה על האתרים הנפלאים שהמלצת
    האתר שלך מדהים

    השבמחק
  15. איזו התחלה מתוקה ומלאת השראה ליום ראשון בבוקר!!
    תודה!
    דנהל'ה

    השבמחק
  16. איזה פוסט משגע, כמה רעיונות צבעוניות ומקסימות
    בהצלחה
    לימור

    השבמחק
  17. כיף לקרוא ולבקר בקישורים שלך יש לך סטייל מיוחד וכשיש כאלה השראות מדהימות זה עושה חשק לנסות ולו במעט...
    איזו השקעה!
    תודה!!!

    השבמחק
  18. מגניב!!! התכוונתי להגיד שזה כעמט עושה חשק לילדים, אבל לא. לא הגעתי לשם. בהחלט עושה חשק לארגן מסיבות לילדים כאלה, אבל ;)

    השבמחק
  19. בהצלחה!!!

    אני מתלבטת באם להזמין את ליה לראות איתי ומה זה אומר על יומולדת 8 שלה שמתקרב...

    השבמחק
  20. פוסט נפלא עם הרבה חורים בשיניים!
    אומנם אין לי ילדים, אבל אני שומרת את הפוסט הזה במועדפים שכשאחיות שלי יבקשו ממני לארגן לאחיינים יום הולדת, אדע איך לעשות זאת הכי יפה!
    יש כאן שלל של רעיונות מקסימים ומגרים. פשוט חגיגה לעין!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק