11 בינואר 2010

שלוש בשלישי

בזמן האחרון אני, משום מה, מעמיסה על עצמי עוד ועוד אתגרים יצירתיים (ראו פוסט קודם).
אחד האתגרים האלו הוא יצירה על פי סקיצה.
תבינו, אני ממש לא אדם של מסגרות ותכתיבים, אני שונאת שאומרים לי מה לעשות ובמיוחד איך לעשות. לכן, נראה לי אתגרי במיוחד ליצור משהו על פי סקיצה מוכנה מראש.
הבלוג החדש והמעניין שלוש בשלישי איפשר לי לקחת על עצמי (עוד) אתגר.
הבלוג הוא הבייבי של שלוש יוצרות נהדרות אמאלאוצרות, דבורה ודיילי ששאבו השראה מאתר הסקיצות mojo monday
ויציג בכל שבוע סקיצה לאתגר חדש.


זו הסקיצה שעלתה ראשונה:

והנה הפרשנות שלי בדף מעוצב בהשראת הסדנא שהעבירה לנו נטאשה:

הדף הכתום הוא של בייסיק גריי, החתמתי אותו עם חותמות של פרימה. "פרח נטאשה" מעמוד של ספר ישן. מאחור קרטון גלי שחשפתי לו את הקישקע (שוב, תודה לנטאשה שגילתה לי את העולם הקסום של קרביי הקרטון ושימושיהם הרבים). הדף הכתום שוייף בעזרת משייף פינות (או כפי שאני מעדיפה לקרוא לו - מחרב דפים). הריבועים נגזרו משאריות ונצבעו ברישול (מכוון... בטח שמכוון) בשוליים ע"י טוש פשוט (אלו של הילדים, אבל הטובים!). זהו, פיניטו, הלך טוב דווקא ומאוד נהניתי, למרות שאמרו לי מה ואיך לעשות.
ביום שישי חגגנו לג'וניור (הזה שבתמונה למעלה) סופסוף את יום ההולדת, ועל כך בפוסט הבא.
הקיפודה יעל וqweenbee שלחנה לי במתוטא(או שזה:במטותא?) את פרטיכן כדי שתקבלו משהו קטן ונחמד ממני.

תגובה 1:

  1. פיצ'ולה הכרטיס מקסים ורואים את הטאצ' המיוחד שלך אהבתי !!!

    השבמחק