7 באוקטובר 2010

מחר!

קודם כל הבהרות:
  • גם אם יירד גשם - המכירה מתקיימת. היא פשוט תהיה קצת פחות yard וקצת יותר indoor.
  • יש כלבה בבית (לא נושכת ולא נובחת, סתם נודניקית), והיא לא פינצ'רית או פקינזית, אם אתם מבינים את כוונתי...
  • אני אוכל לקבל רק מזומן או צ'קים.
במכירה יהיו גם:
  • מחבת חשמלי(ת) - 60 ש"ח.
  • מסחטת פירות וירקות.
  • סיר לחץ במצב מעולה. (והכוונה לאחד אמיתי, לא למשפחה שלנו...).
  • נעלי ערב מקטיפה שחורה של "ניין ווסט", מידה 40, שהיו בשימוש פעם אחת בלבד - 50 ש"ח.
  • מכשיר פלייסטיישן2 כולל מפצל, שלטים, משחקים. קורא צרובים ויכול לשמש גם כדי.וי.די. - 400 ש"ח.
  • שולחן פינת אוכל 120X80, נפתח ל 120X160, גוון עץ בהיר. לפרטים שלחו מייל angieryo@gmail.com.
אני מצטערת אבל זה בשיטת "כל הקודם זוכה".

יהיו גם המון ספרים בעברית ובאנגלית ודיסקים - כולם ב5 ש"ח.

חלק מהדיסקים כאן למעלה, אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה.
יש גם כמה שלמה ארצי ודיוויד ברוזה, דיסקים לילדים, מוזיקה קלאסית, ג'אז, וניו אייג'.

וגם דיסקמן (ללא אוזניות) שיימכר ב 30 ש"ח:

אז מה יהיה בכלל במכירה חוץ ממה שציינתי בפוסט הזה:

כלי בית (פח וקרמיקה).
כלי בישול + צלחות + כוסות+ פלייסמטים שונים.
כלי נוי לגינה + סלסלות קש שונות.
ספרים (סיפורת, עיון, מד"ב, רוחניות, בישול) + דיסקים + מגזינים.
צעצועים (יד2 וגם חדשים).
חומרי יצירה + בדים + תחרות.
תיקים + נעליים + תמונות.
פריטי וינטאג' בודדים.

ורק להזכיר לכם שחלק מהדברים יהיו בפינת "רק תיקחו" חינמית, וגם שבין כל מי שיגיע ויקנה יוגרל פרס. אבל האחריות להירשם להגרלה היא עליכם (אני אהיה עסוקה מדי לזכור), אל תשכחו.

אני אשמח מאוד מאוד מאוד לראות אתכם מחר! תנהגו בזהירות!
ושוב אני מעודדת כאן כל אחד ואחת  לערוך גם מכירות כייפיות כאלה!

זהו, זה היה מעייף כל הפוסטים האלו של המכירה. בפוסט הבא עוד קצת יצירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה