12 בדצמבר 2010

למה זה מגיע לי???

בתור נצר גאה לשושלת פולנים מפוארת הייתי חייבת לנסח את הכותרת הזאת.
וכל זה למה?
כי נבחרתי!
לא, אני עדיין לא מחליפה את ביבי (והאמת, גם לא מקנאה בו כרגע...), פשוט נבחרתי להיות "בלוגרית סטייליסטית" ע"י לי-אור שמחזיקה בבלוג המלבב "סוכריות".



ומה זה אומר? שקיבלתי לידי את השרביט וה"חובות" המצורפים אליו: לספר לכם 8 דברים שרובכם לא ידעתם עליי ולהמליץ על 8 בלוגריות ישראליות מלאות סטייל.
ועל כן, אני דוחה כל פוסט אחר כדי להתייצב אל הדגל (זה יותר בגלל שאני לא רוצה ש"ייגנבו" לי את כל הבלוגריות השוות ואז לא יהיה לי על מי להמליץ, אבל ששששש.... אל תספרו לאף אחד...).

כל מה שרצית לדעת על פיצ'ולה ולא היה לך את מי לשאול:


1.
 יש לי התמכרות קשה מ-א-ו-ד לקרמבו. השנה הקרמבו המועדף הוא של שטראוס, במילוי וניל. אני מתחילה לאכול אותו מהצד ואוכלת את הקרמבו עם הבסקוויט, המילוי והציפוי ביחד.


2.
הדבר שהכי מפחיד אותי בעולם כולו, פחד משתק ונוראי הוא - רעידות אדמה. אז בפעם הבאה שתרצו לדון בנושא, לא לידי בבקשה.


3.
אבא שלי הוא מדריך טיולים וכשהייתי ילדה הייתי משכונעת שאין דבר שהוא לא יודע - היסטוריה, גיאולוגיה, זואולוגיה, בוטניקה... חשבתי להקים סטארט-אפ "חבר טלפוני להשכרה" ולהרוויח קצת על אבא שלי. 
משום מה זה לא הצליח...
בזכותו אני מאוהבת בארץ הנהדרת שלנו (וכועסת על כל מי שאחראי להרס שלה!)


4.
אבל אם תשאלו אותי איזו ארץ, בה ביקרתי מחוץ לגבולותינו, היא האהובה עליי ביותר אני אענה ללא כל היסוס - אירלנד! אירלנד! ושוב, אירלנד!


5
לקח לי 10 (!!!) שנים להשלים את התואר הראשון שלי (למתעניינים: חינוך וספרות אנגלית באונ' ת"א).


6.
 סבא שלי ז"ל נולד וחי בחלם (כן, זאת של החכמים... <הרמת גבות רבת משמעות>).


7
לכל אחד מילדיי יש שני שמות. שני השמות (של שני הילדים) מתחילים באות אל"ף.
כך גם שם המשפחה שלנו. 
(הם יהיו יקירי "דפי זהב" כשהם יהיו גדולים).


8.
 כשהייתי בת שנה וחצי הגיע לידי גליל נייר טואלט (מאלו של פעם - נייר זכוכית בצבע ירוק).
החלטתי לבדוק איזה טעם יש לנייר זכוכית ירוק ובלעתי בשיטתיות כמעט את כל הנייר בגליל.
דבר שהביא כמעט להסתלקותי מהעולם הזה.
אבא שלי (זה מעובדה מס' 3) הציל את חיי.


הבלוגים הישראלים מלאי הסטייל שפיצ'ולה אוהבת במיוחד:

השתדלתי ללכת דווקא על בלוגים פחות מוכרים ומתוקשרים (את אלו תוכלו למצוא כאן בעמודה השמאלית).
היה קשה לבחור רק 8 בלוגים. יש נשים נהדרות שיוצרות ותורמות רבות לחיי הקהילה היצירתית המשגשגת כאן בארץ, אך לא יכולתי להכניס את כולן לרשימה.
ברשימה שלי היו הבלוג של עינבלית וגם של צליל, אבל מכיוון שהן כבר נבחרו ע"י בלוגריות אחרות הסרתי אותן .

והנה הם:

1. Home In Style הבלוג של רוני. היא מלקטת סוכריות אמיתיות בכל הנושאים הסובבים סביב הבית. מרחיבה ומעוררת השראה סטייליסטית רצינית.

2. Sigal Nice Things הבלוג של סיגל. כשמו כן הוא. גם סיגל מלקטת דברים טובים ומלאי סטייל. הבלוג שלה עושה חשק פשוט לשבת שעות ולגלול אחורה עוד ועוד.

3. הבית של עידה, הבלוג של עידית. עידית היא סטייליסטית ומעצבת פנים. בבלוג היא משתפת את הקוראים בתהליך העבודה שלה ובעיקר כיף לראות תמונות לפני/אחרי של חללים שהיא שידרגה.

4. ואם כבר בבתים עסקינן, יש עוד "בית" אחד יחיד ומיוחד הבית של יעלי. יעל ידועה בשם "יעל עיסת נייר" אבל היא הרבה הרבה יותר מזה. היא גם משפצת רהיטים ונותנת להם חיים חדשים וכגודל הכישרון שלה כך גודל הצניעות. ממליצה בחום!

5. חטאים מתוקים הבלוג של לירז נווה. לירז היא בחורה צעירה שפשוט מנסה ומתנסה בהכנת מתכונים קלים ונהדרים. את "אות הבלוגרית הסטייליסטית" היא מקבלת בזכות הצילומים המשגעים של תוצרי ההתנסויות שלה.

6. עוד יעל נהדרת ברשימה היא יעל קיפודים. ליעל יש סגנון ייחודי ומרענן במחוזותינו (והו... הבית שלה... כל כך מיוחד ומלא בחיים ובצבע). היא זו שהביאה לעולמנו את כלוב הציפורים המלופף ורק על כך כבר מגיע לה האות.

7. בלוג נחמד וסטייליסטי נוסף שהתוודעתי אליו רק לאחרונה הוא נקודות של שגית. את שגית הזכרתי בפוסט האמהות הישראליות המשקיעניות שלי ואני נהנית מאוד לעקוב אחר הרשומות שלה.

8. סוגרת את הרשימה שלי יוצרת במצב טוב, שמורה, מרופא. הלא היא ננה בננה האחת והיחידה. מעבר לעובדה שננה היא בחורה מקסימה וכל כך מצחיקה, היא גם יוצרת נהדרת ומלאה בסטייל. ביקור קצר בבלוג שלה יעשה טוב על הנשמה.

אני רואה בבלוג מקום לביטוי מחשבות ורגשות, פריקה שלהם מעלי אל ה"דף" הממוחשב. הבלוג הוא גם מקום לדברים שמעוררים בי השראה או שאני מרגישה צורך לחלוק עם אחרים.
אני חושבת שריבוי הבלוגים בשנים האחרונות הוא מבורך ולא מאוס. כך כל אחד מוצא את הקול האישי שלו וחולק אותו עם אחרים. כך גם נוצרים קשרים והכרויות והפריה הדדית שלא היו מתאפשרים בפאזה אחרת.

ואחרי "עיכובים" רבים, אמשיך בחגיגות יום ההולדת בפוסטים הבאים (בתקווה שלא צפויים לנו יותר "אסונות")

15 תגובות:

  1. גם ככה בלוגים זו התמכרות קשה בתקופה האחרונה.. אז למה לא להוסיף עוד כמה לאוסף..?!?!?
    את ננה בננה וגם את יעל קיפודים הנהדרות אני מכירה כמובן
    אבל את כל היתר חידשת לי! נראים מעולה, תודה!
    סטודיו דנהל'ה

    השבמחק
  2. תודה שבזכותך הוספתי עוד בלוגים לגוגל רידר שגם ככה לא עומד בלחץ, אבל הם כל כך שווים.
    אהבתי את הדרך שהצגת את עצמך,
    נייר טואלט זה מגעיל אותי....
    לימור

    השבמחק
  3. איזה בלוגים מקסימים בחרת להציג.... את רובם לא הכרתי - תודה רבה :-)

    השבמחק
  4. צחקתי וצחקתי ועדיין צוחקת. התמונות שצירפת לעובדות מפילות...

    השבמחק
  5. איזה כיף להכיר אותך עוד קצת (עובדה 2 משותפת לשתינו!) ולהכיר עוד בלוגים שלא הכרתי...

    השבמחק
  6. איזו מעולה את!! ממש שדרגת את המשחק עם כל התמונות!!
    מרתק לקרוא ולהכיר (במיוחד העובדה על הנייר טואלט!!!)
    ומאד מזדההההההה עם הסעיפים על הרעידת אדמה (אחת הסיבות בגללן הלכתי ללמוד גאוגרפיה) ועל אירלנד (בהחלט בהחלט מס' 1!!!)

    השבמחק
  7. וואו!! זו הרשומה הראשונה שחשפה אותי לבלוגים חדשים ושווים!! רוני, סיגל ולירז - מדהימות!!! הבעיה היא שעכשיו אני לא מצליחה לצאת מהבלוגים שלהם... אהבתי גם את ה"הגשה" שלך של העובדות לגבייך :-) ועם הרעידות אדמה הזכרת לי בחור שלמד איתי באוניברסיטה. התחביב שלו היה לאסוף עובדות על אסונות בכל רחבי העולם.

    השבמחק
  8. מעולה את!!!!
    הרגת אותי עם נייר הטואלט,
    שתהיי בריאה (וחכמה יותר P: )....
    ותודה על כל הבלוגים המצויינים
    כבר הולכת לפשפש
    נשיקות

    השבמחק
  9. כן כן, יקירתי - זה אכן מגיע לך!
    ראיתי כבר כמה וכמה פוסטים כאלה במסגרת מאניית ה"בלוג בסטייל", אבל את התעלית פה עם "צורת ההגשה" הנפלאה, הצילומים המגניבים שהוספת, שלא לדבר על העובדות המרנינות והמשעשעות... חלקן משעשעות כנראה רק בפרספקטיבה של מבט על העבר... אני מתארת לעצמי שמעובדה מספר 8 ההורים שלך השתעשעו קצת פחות בזמנו :-)
    והמון המון תודה על הפרגון וההפניה!

    השבמחק
  10. פוסט מקסים, תמיד כיף להכיר עוד יותר לעומק באמצעות חשיפת העובדות והפרטים האישיים והכל כך אנושיים...
    תודה רבה על הפרגון והמילים היפות ועל זה שחשבת עלי (:

    השבמחק
  11. כשזה מגיע, זה מגיע !
    והראייה הטובה ביותר, הוא הפוסט הזה עצמו !
    תמיד מושקע, תמיד מיוחד, תמיד מקסים...
    LoolaB

    השבמחק
  12. טוב, אני פשוט לא מצליחה לכתוב תגובה... מנסה בפעם הרביעית :(:(:(
    רציתי רק להגיד שאני לא מופתעת לשמוע שתמיד היית פיצ'ולה מצחיקולה :):) קרעת אותי עם הנייר טואלט...
    שמחתי להכיר קצת יותר :) וכל הכבוד על הפרגון!!!! מגיע בהחלט :):)

    השבמחק
  13. ישששששש... פעם רביעית - הצליח :):)

    השבמחק
  14. היה מרתק לקרוא, במיוחד עם גליל הנייר...ובמיוחד שיש לי ילד בערך באותו גיל בבית... אמאל'ה...

    השבמחק
  15. יקירתי, זהו. חייבים להיפגש.
    זכרתי לגבי רעידות האדמה...
    תודה על המחשבה עלי:-) ועל הבלוג שלי.
    את פולניה אהובה מאוד.
    home in style ממכר. אחיזה כייף של דבר!

    השבמחק