17 בינואר 2010

זה מה שנשאר - פוסט יומולדת מאוחר


אני מהדקדקניות המעצבנות שתמיד יתקנו אנשים שמחליפים שלוש בשלושה או שאומרים צומת בלשון נקבה. ראו כדוגמא את זיקוקית שאני סולחת רק לה באופן מיוחד בגלל הפוסטים המשובחים שלה. (ולכל הטועים והטועות: תאמינו לי בבקשה, אותי זה מעצבן יותר). אחד הדברים שיכולים להרתיח את דמי (כן... אין לי משהו יותר טוב לעשות בחיים, אבל לפחות אין לי עשרה חתולים ואני לא בת 80) זה שאומרים הייתה לי יומולדת - ברררררר.... אפילו לכתוב את זה מרגיש לי כמו לשרוט לוח עם הצפרניים...
אבל אני חייבת להודות שאיפשהו זה נראה הגיוני ש'יומולדת' הייתה ו'יום הולדת' היה משהו בצורה שזה מצלצל, הרי ברור שיומולדת זה נקבה, מה לא? אז זהו ש... אם אני אעשה פעם משהו רע באמת למישהו מכם ותרצו להתנקם בי בגדול, פשוט תבואו אליי ותגידו: "צ'מעי איזה קטע! לאח'שלי הייתה אתמול יומולדת" והמהדרין שבמהדרין יכולים גם להוסיף: "ברור שאני ילך איתך מחר לקנות לו מתנה!"

ומדוע אני מטרידה אתכם עם כל הקישקושיאדה הזאת? כי בשעה טובה ונהדרת הג'וניור חתם 4 שנות קיום ונכנס לשנתו החמישית. זוכרים איך התחבטתי לגבי מסיבת יום ההולדת שלו? זוכרים שהבטחתי פוסט עדכון על איך היה? אז הנה! בבקשה גב' זלמנוביץ'! יש עדכון!
בסוף דיון ארוך אל תוך הלילה הוחלט בפרלמנט הביתי על קישוט עוגיות ברוייאל אייסינג (ראו תמונה למעלה) ועל עיצוב קופות חיסכון מקרטון. אצנו רצנו בבוקר שישי שמשי אל דרום ת"א, ז"א: רח' מטלון, שוק לווינסקי ורח' כפר גלעדי הקסומים והנהדרים (אני חייבת פוסט נפרד על אהבתי לכל משולש הרחובות הללו) והצטיידנו בהררי ממתקים, חומרי יצירה והפתעות לילדים.

עכשיו תבינו, מרוב לחץ שהכל יתקתק כמו שצריך שכחתי לצלם בכלל, צילמתי את שולחן ההכנות ביום שלפני ואת כל מה שנשאר אחרי וחברה טובה שלי לקחה את המצלמה וצילמה כמה תמונות של הילדים בפעולה תוך כדי.

הנה, ככה זה התחיל ביום שלפני:




וככה זה נראה בזמן פעולה:
וחוץ מאשר לשכוח לצלם, שכחתי גם להוציא את העוגה, ורק כשחצי מהילדים הלכו פתאום נזכרנו ועשינו מחטף חפוז.
אני גרועה בעוגות ואפשר לראות את זה - משמאל ההשראה ומימין בכחול העוגה שהכנתי:

כאן יש הוראות להכנת אחת כזאת מושקעת יותר.

ולבסוף יצאנו סחוטים אך עייפים. רוב ההורים בכלל לא שמו לב לשעה ופתאום קלטו שממש מאוחר והילדים? הסתובבו עם חיוכים מאוזן לאוזן. כך שאני מעריכה שהם לא סבלו יותר מדי.

די! - בשנה הבאה אני מביאה <הו... חילול הקודש> מפעיל/ה וסוגרת עניין!

*אבל אל תתפסו אותי במילה, טוב?







10 תגובות:

  1. כל הכבוד על ההשקעה ובעיקר על הביצוע. בטוח שהילדים נהנו. יש סיבה שלא? השקיעו בהם... היו ממתקים... היתה יצירה... מה עוד צריך? והעוגה - סחתיין!!!
    כיפאק היי על ההקפדה בעברית. לא שאני לא עושה טעויות אבל שיבושים של זכר-נקבה ולשון עתיד מטריפים גם אותי.

    גורים.

    השבמחק
  2. העוגה שהכנת מהממת, אני בטוחה שהילד היה מאושר!! איזו אמא משקיענית את!

    השבמחק
  3. גם אני מאלו שמתקנים כל הזמן, ולא אחת חטפתי מבטים של "נודניקית", או כשאני מתקנת מספרים אומרים לי - "אני ספרתי"... אבל זה בסדר.
    מצד שני - אני מודעת לזה שאף אחד לא אוהב שמעירים לו כל הזמן על הטעויות שלו, אז אני משתדלת להימנע מלהעיר לאלו שממש לא סובלים את זה.

    לא יודעת מה את רוצה מהעוגה הכחולה שלך - נראית אחלה, ואהבתי את הרעיון שלך ליצירה - מדליק ביותר. גם משהו שהם עשו בעצמם וגם קופה, שזה בכלל דבר טוב.

    מפעיל זה לא בהכרח דבר רע. ויד גם כאלו שלא מאד מאד יקרים. אחותי עשתה לאחיינית שלי בשנה שעברה יומולדת מושקע עם מפעילה - בנוסח "דורה". נאמר לי שהיה מדהים. לצערי, זה יום ההולדת הראשון שנאלצתי להיעדר ממנו...

    ואיזה מחמאות את צריכה יותר מאשר הורים שלא שמים לב לשעה וילדים שמסתובבים עם חיוך מאוזן לאוזן?

    כל הכבוד על ההשקעה.

    השבמחק
  4. wow! איזה ימולדת!!כל הכבוד העוגה יצאה רובוטית להפליא ובטוח שכולם יצאו מחויכים ומרוצים!

    השבמחק
  5. הרובוט שלך משגע, הייתי בטוחה שהוא המקור - כבר הזכרת פעם שאת חוטאת באובר פרפקציוניזם, לא?

    עצם זה שהם לא שמו לב לשעה כבר מוכיח שהצלחתם ובגדול.

    אהה...והכי חשוב - מזל"ט לג'וניור

    השבמחק
  6. אח, נראה שהיה כיף גדול! והעוגה משגעת!!!
    אני איתך בתיקונים, עוד בהיותי ילדה רכה בשנים, הוריי עשו לי טרור בכל פעם שטעיתי בדיבור... מאז זה ממש צורם באוזניי.
    ושאלה: איפה השגת מזרקים גדולים כאלו?

    השבמחק
  7. גורים, זיקוקית, ציקוש, יעל : ת ו ד ה ה ה ה!!!
    דיילי: את ממש מצליחה לגרום לי לשקול ברצינות להביא מפעיל לפעם הבאה.
    פיציקולה יקירתי: את המזרקים קניתי בחנות שמתמחה בציוד לבישול, כמו גם את האבקה שממנה הכנתי את הרויאל אייסינג. יש הרבה חנויות כאלה (אני הלכתי ל"לגעת באוכל").

    השבמחק
  8. גמני, גמני במתקנים... מה לעשות, ואני עוד מתרגמת ;) אבדן הא' בעתיד בהחלט מוציא אותי מדעתי (אפילו הצטרפתי לקבוצה בפייסבוק!) ועוד שיא בשבילי זה "כנה" בזכר. אוף.

    העוגה? הגנבה לגמרי. הרבה יותר מהעוגות בצורות שהיו כשאני הייתי קטנה... :)

    השבמחק
  9. קודם כל מזל טוב. נשמע שהיה לילדים וההורים מאוד כייף, העוגה מדליקה ביותר. את מבקשת מעצמך הרבה יותר מידי, תשתחררי הכל היה בסדר כולל העוגה והילדים בטוח התלהבו.

    אני בדרך כלל עושה טעויות בעברית במיוחד במספרים, אבל משתדלת מאוד לדבר נכון, שני דברים שמרגיזים אותי זה צומת בנקבה ובמיוחד היתה לי יום הולדת, זה נורא והיום ולא נשמע טוב בכלל. גם עט בנקבה מעצבן בעצם.

    השבמחק
  10. דווקא יצא מהמם! אני לפני הפקה של יומולדת לבת השבע ותאמיני לי, אני דוחה את הקץ: בני חמש הם לא בני שבע, או שמא עלי לומר: בנות חמש הן לא בנות שבע.
    גם אני לארגית לשיבושי עברית - הכי גרוע: "הגן חיות" "המנורת לבה" וכל ה' הידוע שעברה דירה, צמרמורות! מצד שני מאחר ואני מגדלת את הילדים בחו"ל פתאום אני שמה לב שהם מדברים עברית גבוהה מדי, עברית שדורשת מבני גילם כאפה לעורף.

    נ.ב - בלוג מקסיםיש לך, נעים להכיר - מיכליקה

    השבמחק