1 במאי 2011

כרטיסים

ההחלפה הראשונה שאני מארגנת. החלפת כרטיסים קלילה שהתחילה אי שם בימים שעוד לפני הנסיעה שלי, כשהראש שלי עדיין היה במקום ותיפקד (פחות או יותר) בצורה נורמלית. את ההחלפה אירגנתי בקומונת המפתח ליצירה וההגדרה הייתה 5 כרטיסים לכל אירוע שלא יעלו על גודל 10*15 ואפשר להוסיף קופסא או כל כלי קיבול אחר לכרטיסים. בהגרלה לואו-טקית בעליל (שליפת פתקים מקופסא) הגרלתי את איולה78 - שושה מרמלדה. והנה מה ששלחתי לה. הכרטיסים בגודל 9*9.
כרטיס אישי וקופסא

וחמשת הכרטיסים בסגנונות שונים

בינתיים אני לא משתתפת בהחלפות חדשות, למרות הפיתוי, עד שאחזיר את הראש למקומו.
רוב טוב!

13 תגובות:

  1. החלפה מקסימה!!
    הכרטיסים משגעים בטרוף,מקווה שתמשיכי ליזום עוד החלפות בקרוב...

    השבמחק
  2. מאוד נהנתי מהכנת ההחלפה,
    הכרטיסים שלך מתוקים, נקיים ועדינים.

    בקשר לראש, הרבה זמן לוקח לו לחזור למקום...
    אולי את צריכה יום חופש מהחופש הארוך???

    לימור

    השבמחק
  3. איזה יופי. בכרטיס השני השתמשת בנייר פרגמנט לתחרה? זה נראה ממש תחרה אמיתית.
    ולא הבנתי מה הבעיה אם המיקום של הראש? (-:

    השבמחק
  4. לימור ורחלי - הראש בסדר, דווקא מיד לאחר הנסיעה עומס (טוב) גורם לי קצת לבלבול. זאת גם הסיבה שפיספסתי את מפגש הקומונה, פשוט התבלבלתי בשבוע...

    השבמחק
  5. מקסימים! ותיקון קטן...הם ממש לא בסגנונות שונים. הם אמנם שונים זה מזה אבל באותו סגנון נקי ועדין. חבל שלא הגרלת אותי!! מקסימים.

    השבמחק
  6. איזה יופי !! אהבתי הכל במיוחד את זה עם הכפתורים. כמה עדין, נקי ויפה. בקשר לראש - קחי את הזמן, בלי לחץ לחזור לעיניינים, בעיקר פרגני לעצמך גם אם לא הכל הולך לפי התכנון...

    השבמחק
  7. חתולי - תיזהרי במה שאת מבקשת.
    ורחלי - התחרה היא לא פרגמנט אלא מדף חיתוכים דביקים של בייסיק גריי.

    השבמחק
  8. משגעים כולם, הראשון והשלישי במיוחד. בעצם גם החמישי :-) והקופסא יפהפיה.... נכנסת חזק לעולם הכרטיסים ויפה לך!

    השבמחק
  9. איזה כרטיסים יפיייים!

    השבמחק
  10. כרטיסים מקסימים והחלפה נהדרת !
    אהבתי במיוחד את הראשון !
    וגם את הקופסא עצמה :)
    loolaB

    השבמחק
  11. סמדר - בטח שאהבת את הראשון... הוא נעשה בהשראת הכרטיסים המדהימים שלך!

    השבמחק