2 בדצמבר 2009

כל דרך ארוכה מתחילה בצעד קטן... הו באמת! על מי אני עובדת!



ממש מתבקש מפוסט ראשון בבלוג להציג את עצמי ומה אעשה כאן.


נו שוין...


אני פיצ'ולה, משוטטת קבועה בפורומים/בלוגים/חנויות העוסקים באמנות שימושית (תוכלו למצוא אותי בעיקר בוואינט).


אני אוהבת מאוד סימני קריאה ושלוש נקודות (...) וגם סוגריים () ולכן תתרגלו למצוא אותם הרבה בפוסטים שלי.




חוצמזה, אני קצת לא שפויה, מצב שמזמן לפתחי סיטואציות מעניינות ומשעשעות (בחלקן) ואשמח לחלוק אותן כאן. בניגוד מוחלט לחוסר שפיותי אני מנהלת חיים רגילים עד משעממים עם דירה, בעל ושני ילדים קטנים (לא... גב' זלמנוביץ'... אין בע"ח בבית - לא כי לא אוהבים אלא דווקא כי מאוד אוהבים וחסים עליהם, מסכנים, זה עינוי להכניס אותם לבית כמו שלנו).




וחוצמזה2, אני מעצבת ויוצרת עוגות טיטולים כמתנה ליולדות.






מן הסתם עוד יתגלו עובדות כאלו ואחרות עליי במהלך הקריאה.


אני לא תותחית על ביצירה ודווקא מהמקום הזה של להתחיל מלמטה ולא ישר להיות סופר מקצועית אני כותבת כאן ומשתפת. אני אנסה להביא הדרכות ל"יוצרת האידיוטית המתחילה" (תירגעו, גם אני נכנסת בקטגוריה הזאת), אשתף בכל הדברים שנכנסים לי לקישקע ונותנים לי השראה, אציג יוצרות ובלוגריות אחרות שאני אוהבת, ואתן הצצה לחייה של משוגעת ליצירה ומשפחתה התומכת (לפחות מראה נסיון לתמוך...).


לפוסט ראשון זה מספיק. בפוסט הבא אחשוף עוד פרטים מדהימים... ט-ד-דם!!!
ובאמת, בפוסט הבא ארחיב על "הילדים החורגים של הסקראפ".

בחלק מסיומות הפוסטים אתן המלצה. ואני שמחה לעשות את הסיפתח עם המלצה חמה, מה זה חמה? ל ו ה ט ת, ישר מהתנור על החנות (הלא וירטואלית) של נתנאלה המדהימה. לנתנאלה חנות מקוונת מלאה בכל טוב הארץ וחו"ל (בעיקר) שהיא חלומה הרטוב של כל יוצרת. נתנאלה השיקה השבוע את החנות המציאותית, הממשית והמאוד מפתה שלה בשלל סדנאות סקראפ (ועל כך בפוסט נפרד). תגיעו לחנות הקטנה והטעימה הזאת!!!

צילום: קרן סקובץ'

18 תגובות:

  1. אני הספתח שלך???
    יופי לי!
    בהצלחה, יקירתי!

    השבמחק
  2. תתחדשי! שמחתי לגלות שקפצת למים ..

    השבמחק
  3. תתחדשי! נשמע מבטיח... (..)

    השבמחק
  4. תתחדשי!!! כל הכבוד על הקפיצה...
    המון הצלחה במשימה החדשה!!!
    מחכה כבר להמשך... 

    השבמחק
  5. פ'יצולה-כל הכבוד. את מצחיקה גם בכתיבה שלך.
    קינשסה

    השבמחק
  6. תודה לכולכן יקירותיי!!!

    השבמחק
  7. לא כתבתי לפני שניה תגובה? לאן היא נעלמה?
    בכל מקרה המון הצלחה ובשעה טובה לפתיחת הבלוג

    השבמחק
  8. תתחדשי!!!! ובטוחה שיהיה שמייח.

    השבמחק
  9. איזו שנינות!! כיף לקרוא. בהצלחה!!! ובקרוב אצלי (מקווה).

    השבמחק
  10. בשעה טובה.
    בהצלחה רבה יופי של תוצרים יש לך!!

    השבמחק
  11. מזל טוב להולדת הבלוג.
    ואם אפשר הערה קטנה, הגוון של הפונט בהיר יחסית
    ומכיוון שהפונט קטן למדי ,זה די מכביד על הקריאה.

    בהצלחה!!
    דליה ב

    השבמחק
  12. יא, איזה כיף שיש לך בלוג (ברור שנרשמתי לקבלת עדכונים...אז נא לעדכן).
    כמה נחמד לכתוב לך עכשיו כשאני מכירה אותך (וגם יש לי מתנה מהממת ממך שמקשטת לי את פינת העבודה)
    נשיקות ובהצלחה

    השבמחק
  13. בהצלחה יקירה

    השבמחק
  14. הי,
    היה כיף להכיר אותך בסופ"ש אצל נתנאלה!!
    תתחדשי על הבלוג!!
    גם אני פתחתי לפני כמה ימים בלוג חדש :)
    אחזור לבקר...

    השבמחק
  15. תתחדשי. ואם יורשה לי הארה קטנה, עדיף שהלינקים שפותחים בלוגים של אחרים בצד שמאל, יפתחו אותם בחלון חדש ולא "ידרסו" את החלון שלך.

    השבמחק
  16. וגם אני כאן. הייתי קצת עסוקה בפיזור אבק פיות בעולם הלא-וירטואלי, אז הגעתי באיחור קל...
    מתוקה שלי - תתחדשי על התינוק החדש ותיהני!
    נשיקות\לימור

    השבמחק