12 בדצמבר 2009

חג יפה כל כך - זה פשוט מתבקש...

כשתסיימו לקרוא את הפוסט שלי אתם יכולים לעבור לנתנאלה ולראות מה היא כתבה. היא קצת הקדימה אותי אבל תיארה פחות או יותר את מה שרציתי לכתוב בעצמי: חנוכה הוא אחד החגים המרגשים והכיפיים ביותר בלוח החגים שלנו < זהירות! פריט טריויה לפניכם > ידעתם שזה החג שלו נכתבו הכי הרבה שירים מכל חגי ישראל? לא מאמינים לי? תעשו חיפוש (גב' זלמנוביץ' תשמח לסייע).
עם בעיטתנו החוצה ממערכת החינוך (מי מוקדם יותר ומי בגיל 18), הוא הופך לחג לא משמעותי ומנג'ס מבחינה קלורית. אפילו אין חופש מהעבודה! מה שלשמחתי הרבה משנה עובדה מצערת זו וכופה על החג הזה קאמבאק מסחרר לחיינו הוא כניסתם של צאצאים לאותה מערכת חינוך. פתאום יש חנוכיות (וחייבים להדליק חנוכייה עם הילד כדי להעביר לו את "רוח החג") ואנחנו מוצאים את עצמנו מדליקים לצד החנוכיה המפוארת גם חנוכיה מצ'וקמקת שעשוייה מכל ג'אנק אפשרי שלא ניכסתי ליצירות שלי (בדרך זה יכלול משהו שעטוף בנייר אלומיניום), ומאווררים מהבוידעם את כל שירי החנוכה (הכי הרבה... זוכרים, כן?) שאנחנו זוכרים. וזה מוי מוי כיייייף!
אה... כן... ובל נשכח את גולת הכותרת: מסיבות החנוכה (בלשון רבים) שבהן יושבים על כיסא שמחזיק רבע תח.. וכאות הוקרה על כך שהחזקנו מעמד על הכיסא מקבלים בסוף סופגנייה מעופרת יצוקה.

היי, אבל זה שווה. ומרוב התרגשות שכחתי להשחיז את הלשון לפני ההקלדה...

חג שמייח לכם ואיחולי הצלחה לאילאיל!!

שימו לב למכנסיים של דודו - ת'אמת, לא מתגעגעים לאייטיז?

3 תגובות:

  1. חג שמייח!! אצלנו החנוכיות (כן כן, כל ילדה הביאה "יצירת אומנות" )עשויות מצדפים... את כיסאות רבע תחת (שגדל מרוב לביבות)נכיר לראשונה ביום שני...

    השבמחק
  2. חג שמח?
    זה לפני שהשחזת את הלשון?
    נהנית לקרוא!
    והעיצוב החדש מדליק!

    השבמחק
  3. חחח אני זוכרת שנים שהיינו מדליקים 3 חנוכיות כדי לא לקפח שום חנוכיה מצ'וקמקת שעשוייה מכל ג'אנק אפשרי של אף ילד ואחר כך לקח לי שנים עד שהרשיתי לעצמי לזרוק את כל אוסף הצ'יקמוקים :-)
    העיקר ששמח!

    השבמחק