3 בדצמבר 2009

זה שלי זה שלי זה שלי!!!



תראו את היופי הזה! זה ש ל י!
על היצירה הנפלאה הזאת אחראית אילאיל זיו הנהדרת והכשרונית.

אני חומדת כבר המווווון המוווווון זמן כל מיני יצירות שלה ועכשיו תפסתי אותה שנייה לפני שידיה יהיו עסוקות עם גור חדש והזמנתי שתי שרשראות, אחת בשבילי ואחת לגיסתי שחוגגת אוטוטו -טוטו יומולדת (נכון שגם אתם רוצים גיסה כזאת? תודו!).
אבל לפני שאתם מתחילים לחשוב לעצמכם "הו, איזו גיסה מהאגדות" אני חייבת גילוי נאות - כשראיתי את שתי השרשראות כמעט והשארתי את שתיהן אצלי, ולא מעניין אותי שהן כמעט זהות! הן כל כך יפווווווווהההוווות!

אבל... נשמה טובה שכמותי (למה? אלוהים, למה עשית אותי טובה כל כך???) איפסנתי את השרשרת של גיסתי במקום בטוח שבו לא אתפתה לספח אותה לאחותה הנאה שבבעלותי.

טוב, תכלס, חייברהלעך!
רוצים גם? אבל דיר בלאק, לא כמו שלי!!!
תוכלו לתפוס מהר מהר את אילאיל לפני שהיא יולדת.

תודה לך, כשרונית שכמוך!

*אני י ו ד ע ת שהבטחתי פוסט על ילדים חורגים לסקראפ, לא שכחתי, זה בהליכים.

חמשוש נעים לכם!
כאן פיצ'ולה. ראשל"צ. לא בוכים על מפגש פורום שהוחמץ.

5 תגובות:

  1. וואו! סחתיקה עלייך והמון תודה על הפירגון.
    את מקסימה!

    השבמחק
  2. אילאיל: מגיע לך! מכל הלב!

    השבמחק
  3. יש לך טעם טוב (ומסתבר שגם לאחיך....)
    איזה יופי של מתנה בחרת - תהנו(-:

    השבמחק
  4. מקסים, מתנה משגעת, אין על התוצרים של אילאיל

    השבמחק
  5. יעל:
    תודה! אבל זאת אחותו של בעלי (בכל זאת יש לי טעם טוב!)

    השבמחק