14 בדצמבר 2009

דברים טובים במחוזות הבלוגים

כל השבוע שעבר התלוננתי בפני כל מי שהסכים לשמוע שהולך להיות לי שבוע עמוס מאוד. בכל יום אחה"צ או הערב היה מתוכנן משהו והימים התחלקו להם יפה יפה לימי הולדת/מסיבות חנוכה.

הייתי חייבת להתלונן...

ומה קורה לפולניות שמתלוננות?

הג'וניור העלה פתאום חום אתמול אחה"צ, שעה וחצי לפני שהיינו אמורים לצאת מהבית. ואם להשתמש בביטוי החביב עליי - נו שויין!

למה הייתי חייבת להתלונן? למה? מה היה לי רע?< ועוד כמה משפטים בפולנית שאף אחד לא יבין>

לפיכך, ובהתאם לזאת לפנייכם פוסט אינפורמטיבי קצר (טוב... קצר באופן יחסי לברברת הרגילה שלי).

בשני בלוגים שאני עוקבת אחריהם באדיקות מציעים לכם דברים טובים:

הראשון הוא הבלוג תוצרת בית של עופרה והגר, או בעצם מדוייק יותר לומר: בית העסק הקסום פטיט.
כן... רובכם כבר קראתם בשלל הבלוגים האחרים. אבל למי שלא (יש בכלל כאלה... תרימו את היד שנראה אתכם! אל תתביישו!)
עופרה מוכרת את המטבח ה100 וכדי לחגוג את המכירה היא מציעה את המטבחים הנהדרים שלה ב100 ש"ח הנחה עד סוף החודש.


הילדה היפהפיה של עופרה לא למכירה!

אני זוממת על מטבח כזה לצ'וצ'ה ברגע שתדע לעמוד וללכת לבד.

השני הוא הבלוג של אילאיל, שמציעה לכם blog candy סתם כי משתוללים לה ההורמונים והיא עומדת ללדת בקרוב.
את השרשרת המדהימה שעיצבה אילאיל עבורי ראיתם כאן כבר, ושוב, למי שלא מכיר, היא מוכשרת במלאנ'תלפים דברים אחרים. שווה להיכנס ולהגיב!



זה חלק מהכבודה שאילאיל מחלקת, אלו כפתורי פימו בעיצובה (מקסימים, נכון?)

המממממ... נראה לכם שזה מוקדם מדי לבלוג קאנדי גם אצלי?

חג שמח לכם!
הולכת לתת קצת צומי לחולה הקטן
(אמא רעה פיצ'ולה, אמא רעה! יושבת לכתוב פוסטים ומפקידה את הילד החולה בידי דייגו ואליסיה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה