30 בדצמבר 2009

אני משתגגגגגגעת - עזרה בבקשה!

מה שאני צריכה כרגע זה חיבוק גדול, עוטף, מנחם ומחזק (הבנזוג בעבודה...).
יש? טוב... ועכשיו קדימה! אני שופכת:

בעוד שעה בערך אני עם הקטנטונת (7 חד) בטיפת חלב ואני מאלו שמצד אחד מאוד מאוד מאוד נוטים לכיוון התמהונות המאורגנת שמתנגדת בכל תוקף למגע המזרק עם הירכיים החמודות של הקטנטנים, אבל כמובן, כדי לעשות לעצמי חיים קשים (פולנייה, כבר אמרתי...?) אני גם מודעת היטב לחשיבותם של החיסונים ותרומתם לכך שלא נחזור 50 שנה לאחור ונגיד שלום שוב לכל מני מחלות שאני אפילו לא יודעת לבטא את שמן. אבל איכשהו אני תמיד מרגישה שאני מובילה את הירכיים השמנמנות שלה לגרדום כשאני מחזיקה אותה ומחכה לזריקה שתגיע.

יש לה תמיד מעיין בכי קטן ומופתע של "למה? אבל מה עשיתי?", היא מפסיקה לבכות אחרי שעה וחצי בערך (למרות שהשעון שלי מתעקש תמיד להראות לי שעברה חצי דקה, מקסימום 40 שניות... מוזר השעון הזה, הוא לא יודע שזה שעה וחצי?). בקיצור, זה יושב לי עכשיו ולוחץ לי בכל מני מקומות לא נעימים. וגברת זלמנוביץ' אומרת..... אוף די! לכי מכאן גברת זלמנוביץ'! לא רוצה לשמוע אותך עכשיו! עדכון: אנחנו אחרי, כבר חזרנו. דקרו - בכתה - הפסיקה - ישנה עכשיו.

אך לא לשם כך התכנסנו כאן היום.
הפוסט הקודם היה ממש מזמןןןןןןןן. וזה כי אני לא מצליחה אפילו לשבת ולכתוב כמו בנאדם נורמאלי. יש לי יםםםםםםם דברים שעדיין מחכים לי (ואני בכלל לא כוללת בזה כביסות/קניות/ספונג'ה/שאר ירקות), טוב, אולי באמת לא תוכלו לעזור לי ברשימה ההולכת ומתארכת של משימות אבל יש משהו אחד שבו אולי תוכלו (כן... כן.... בבקשה בבקשה בבקשה.... תעזרוווווו לי!).

על הפרק עומדת מסיבת יום ההולדת של הג'וניור. כן, כן, ביום ראשון הקרוב הראשן הקטן יסכם 4 שנים מלאות כל טוב והאמא המטורללת שלו שוב לקחה על עצמה פרוייקט להפיק מסיבת יומולדת למבחר מצומצם של חברים ולהפעיל לבד את כולם+הוריהם.
בשנה שעברה הייתה הצלחה מסחררת עם סדנא להכנת עציץ מתוק+ קישוט מסגרות לתמונות כאשר בסוף המסיבה כל ילד קיבל גם תמונה שלו עם הוריו לשים במסגרת. ובסוף החייברלעך הצעירים דפקו ת'ראש עם משקאות כבדים שהוגשו לכל אחד מהם:

השנה אני ח י י ב ת (מי אמר פרפקציוניזם מזד#%&* ולא קיבל?) להתעלות על זה אבל יש בעייה קלה - השנה אנחנו מאוד מאוד מוגבלים בתקציב ולכן לא בא בחשבון קנייה של המוון חומרי יצירה מגניבים.
חרשתי את הרשת מכל הכיוונים ואשתף אתכם ברעיונות שעלו לי. ואיך אני רוצה שתעזרו?
- תגידו לי מה הכי נראה לכם.
- תספרו לי אם התנסיתם במשהו מהדברים הללו ואיך הוא היה.
- תתנו לי עוד רעיונות (גיל 4+הורים).
- אני אהיה אסירת תודה לכם עד קץ הזמנים (או לפחות עד היומולדת בשנה הבאה...).

- לא, אין פרסים, אבל אם תצטרכו ממני טובה בעתיד, אני חייבת לכם! (נשמע כמו איזה עסקת מאפיה... ברררר....).
עדכון: אתם יודעים מה? יהיה פרס סמלי קטנטן... לא מגלה מה... יוגרל בין המגיבים.






אז מה יש לנו:

הכנת מסכות # ציור/מפיות על אבנים # יצירת ממתקים # יצירות מגלילי נייר טואלט # פינת צילום הומוריסטי+אביזרים # עוגיות מדליה # הכנת קופסאות מקושטות.
לא בא לי להתחיל להתעסק עם בצק סוכר ודומיו וגם לא משהו עם יותר מדי צביעה או שצריך לחכות שיתייבש. ועל פינת קעקועים החלטנו לוותר בגלל המחיר (140 ש"ח לערכה קטנה).
במהלך שיטוטיי נתקלתי ב The Party Dress אוצר בלתי נדלה וטעים מבחינה גרפית של רעיונות להשראה בכל הנוגע לאירועים. פשוט ממתק נהדר למי שיש לו איזה שעה-שעתיים - חמש פנויות!
ועכשיו עם התיאבון שעשיתי לכם: בא לכם כזה? כמו למעלה? טינקל עורכת מכירה שווה במיוחד וזה רק אחד מני דברים רבים וטובים שתוכלו למצוא במכירה שלה.

את הפוסט הזה כתבתי בהפסקות במשך כל היום המוטרף הזה (עבורי לפחות...) ועכשיו כבר לילה ואני עיייייייפה, ואני שומעת את גמר הישרדות בוקע מהטלויזיה בסלון (פיכססססה, בלעעעע... - בהזדמנות פוסט על סלידתי העזה מריאליטי שואוז) ואומרת לכם מכאן לילה טוב ומתוק מלא בחלומות על פרחי פרימה, כפתורים צבעוניים, חותמות מצחיקות ופילים וורודים. ובבקשה תעזרו לי! (מובטח פרס צנוע ופוסט מיוחד על התוצאות! יוהו!).

2 תגובות:

  1. בוקר טוב פיצ'ולה זאת קווין בי

    את האמת שבזמן המועט שהיה לי להכנס לנבכי הגוגל:)

    גיליתי שזה מאוד קשה למצוא הפעלות לילדים

    שרובם דומים למה שכבר חשבת עליו .

    אני חושבת שהעוגיות מדליה זה רעיון נחמד דווקא
    שהכי קרץ לי מהכל .

    אבל הכי חשוב בעיני שלא תבחרי משהו שילכלך את הבית בצורה מטורפת או משהו שבשבילו תצטרכי לעבוד מאוד קשה

    אני חייבת לזוז לעבודה אני אמשיך לחפש רעיונות שאני אחזור

    השבמחק
  2. קודם כל תרגעי.... וממי למדתי את המשפט הזה? ממך, ב YNET לא?
    אז ככה - אני מאוד אהבתי את הרעיון שילד מצייר עם טושים על פיסת בד בובה ואחכ תופרים מסביב וממלאים בקצת אקרילן - וש בובה שהילד צייר!
    לא זוכרת כרגע להפנות אותך, ובטח גם ראית את זה בעצמך - מישהו העלה פעם ל YNET, בעיני זה מקסים, ופשוט, וגם נראה לי פרויקט זול - טושים, בד (סדין לבן...) שק אקרילן אחד וקצת חוט ומחט...

    השבמחק